sobota, 16 czerwca 2012

Ćwiczenia dla kobiet, mężczyzn.Ćwiczenia na brzuch, ramiona, pośladki, nogi.



Od najmłodszych lat sport był nieodzownym elementem mojego życia. Będąc w szkole podstawowej uczęszczałam do klasy sportowej, później chciałam kontynuować naukę w szkole sportowej jednak stan mojego zdrowia nie pozwolił mi na to.
Po jakimś czasie ( sporo lat minęło) zaczęłam ponownie ćwiczyć, nie była to jakaś konkretna dyscyplina sportowa, ćwiczyłam by ładnie wyrzeźbić ciało ( gdzie niegdzie spalić tłuszczyk).


Mogę Wam polecić kilka fajnych zestawów ćwiczeń, które wykonywane regularnie przyniosą fajny efekt, są też dobre dla osób które maja mało czasu. Są to ośmiominutowe zestawy na ćwiczenia ramion, nóg, pośladków i brzucha. Zestawy te znajdziecie na youtube.
Dla łatwiejszego ich znalezienia poniżej wkleję linki do tych ćwiczeń:

- ćwiczenia na mięśnie brzucha

- ćwiczenia na nogi

- ćwiczenia na pośladki

- ćwiczenia na ramiona

Kolejne ćwiczenia jakie mogę Wam polecić, naprawdę pięknie kształtują  kobiece ciało, nie rozbudowują za bardzo mięsni, Są idealne dla kobiet. Jest to Callanetics. Ja próbowałam ćwiczyć z różnymi instruktorami jednak najlepszy jest film z Callan Pinckney, każde ćwiczenie jest dokładnie omówione, polecam. Na YouTube znajdziecie krótkie filmiki, jednak na pewno znajdziecie gdzieś cały filmik do ściągnięcia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz