sobota, 23 czerwca 2012

Jak rzucić palenie papierosów!!!!! Palenie papierosów, rzuć palenie, skuteczne metody,



Jak byłam na studiach zaczęłam palić papierosy, na początku tylko i wyłącznie dla dotrzymania towarzystwa, jednak z czasem stało się to moim nałogiem. Na początku nie zdawałam sobie z tego sprawy sadziłam, że mam TO pod kontroląJ.
Po prawie roku palenia ilość spalanych przeze mnie papierosów wzrosła do 2 paczek dziennie. Paliłam najmocniejsze papierosy. Większość pieniędzy jaką posiadałam (a było ich nie wiele) wydawałam na mój nałóg. Próbowałam walczyć z moim uzależnieniem, setki razy próbowałam „go rzucić” jednak nic z tego nie wychodziło.
Po ponad 7 latach palenia postanowiłam stopniowo odzwyczajać się od „mojej chwili relaksu”.

Poniżej przedstawię Wam moją drogę do rzucenia palenia. Przeczytałam o niej w książce M. Tombaka. Mi pomogło może i Wam pomożeJ
  • Kupuj papierosy po jednej paczce,
  • Biorąc papierosa natychmiast schowaj paczkę,
  • Pal papierosy tylko z filtrem,
  • Zmieniaj gatunek papierosów codziennie,
  • Staraj się nie nosić papierosów przy sobie,
  • Nie kładź ich w miejscu widocznym,
  • Odmawiaj papierosa gdy ktoś cię częstuje,
  • Nie noś przy sobie zapalniczki i zapałek,
  • Po zjedzeniu odczekaj ok. 20 minut gdy sięgniesz po papierosa,
  • Nigdy nie pal przed śniadaniem,
  • Nie pal w domu,
  • Staraj się nie palić gdy palą inni,
  • Przed zapalenie papierosa weź 3 głębokie oddechy,
  • Każdego dnia wypalaj o jednego papierosa mniej,
  • Zapisz sobie na kartce dlaczego chcesz rzucić palenie,
  • Zapisz na kartce cenę paczki papierosów i zsumuj ją pod koniec tygodnia, pod koniec miesiąca, pod koniec roku, zobaczysz ile jesteś w stanie zaoszczędzić.

Dzięki tym sposobom stopniowo udało mi się rzucić palenie i nie wrócić do niego. Jestem bardzo szczęśliwa z tego powoduJ. Czuję się zdrowsza, moja skóra odzyskała piękny kolor.
Mam nadzieję, że Wam pomoże mój sposób zerwania z nałogiem. Trzymam za Was kciuki.

POWODZENIA!!!!!

1 komentarz:

  1. Skuteczną metoda jest technika https://allencarr.pl dzięki której przede wszystkim skutecznie rzucimy palenie. Najlepszym przykładem jestem ja, gdzie potrafiłam wypalić ponad jedną paczkę papierosów w ciągu dnia. Wiadomo, że w towarzystwie pali się więcej, i syndrom dnia następnego zawsze wracał ze zdwojoną siłą. Teraz już nie mam takich objawów i wiem, że można zerwać z nałogiem i uzależnieniem.

    OdpowiedzUsuń