piątek, 29 czerwca 2012

Wypadanie włosów, domowe sposoby. Wypadające włosy, łysienie, rzadkie włosy,



Wielu ludzi boryka się z tym problemem. Ja również miałam kiedyś kłopoty z nadmiernym wypadaniem włosów, był to dla mnie koszmar. Z gęstej czuprynki, pozostało mi połowa włosów, które były matowe, bez wyrazu. U mnie przyczyną wypadania włosów była źle zbilansowana dieta. Miałam pewien okres w życiu, że nie jadłam owoców, warzyw tylko i wyłącznie gotowe, przetworzone jedzenia. Niestety zapłaciłam za to włosami.
Od tego momentu minęło już kilka dobrych lat, włosy mi zgęstniały, niestety do dawnej czuprynki nie udało mi się powrócić, ale udało mi się zatrzymać nadmierne wypadanie włosów i  mam teraz zdrowe, pięknie lśniące włosy.

Jeśli Ty masz również problem z wypadającymi włosami to poniżej przedstawię kilka sposobów jak sobie z tym radzić.
Na początek zacznij od zdrowej diety, włącz do swojego menu produkty bogate w Witaminę  A, B, C, cynk, żelazo, biotynę, miedź oraz białko. Tak zbilansowana dieta może pomóc w walce z wypadaniem włosów. W Twoim jadłospisie powinny znaleźć się następujące produkty:
  • Produkty pełnoziarniste,
  • Owoce,
  • Warzywa,
  • Drób,
  • Ryby,
  • Rośliny strączkowe.
Codziennie wykonuj masaż skóry głowy przez ok. 5 minut, masaż sprawi, że skóra głowy będzie lepiej ukrwiona i dzięki temu cebulki włosów będą lepiej odżywione. PAMIĘTAJ MASAŻ WYKONUJ SYSTEMATYCZNIE I PRZEZ MINIMUM 3 MIESIĄCE.

Po każdym umyciu głowy wcieraj za pomocą ręcznika następującą mieszankę ziół:
- 2 łyżki suszonej pokrzywy
- 2 łyżki suszonego skrzypu polnego
Zioła zalej wrzątkiem( ja je odstawiam na 2 godzinki), później przecedź i wcieram w skórę głowy.

Kolejna miksturę jaką stosowałam był to roztwór z 1 litra cieplej wody i 2 stołowych łyżek soli. Roztwór wcierałam za pomocą ręcznika w skórę głowy.

Polecam również picie pokrzywy dwie łyżeczki pokrzywy zalać wrzątkiem, zaparzać ok. 10-15 minut.

Główną przyczyną wypadania włosów jest również nadmierny stres, staraj się go zredukować do minimum, wiem że czasami jest to trudne, ale warto spróbować.
Regularnie wykonuj ćwiczenia fizyczne i postaraj się medytować to powinno zredukować stres i pomoże w odprężeniu ciała.


Żegnaj łysino!!!!
Witaj piękna czupryno!!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz